Галоўны інструмент у барацьбе з недакладнай інфармацыяй у інтэрнэце - давер людзей

Галоўны інструмент у барацьбе з недакладнай інфармацыяй у інтэрнэце - давер людзей

Галоўны інструмент у барацьбе з фэйкавай інфармацыяй у інтэрнэце - давер людзей. Такое меркаванне карэспандэнту БЕЛТА выказаў першы намеснік міністра інфармацыі Павел Лёгкі, які прыняў удзел у XIII Беларускім міжнародным медыяфоруме "Партнёрства ў імя будучыні: лічбавы парадак дня для медыяпрасторы".

"Па-першае, СМІ павінны карыстацца ў аўдыторыі дастатковай ступенню даверу для таго, каб на любы фэйк можна было ўпэўнена адказаць і знішчыць яго на корані. Па-другое, гэта аўдыторыя павінна быць максімальна вялікай. Калі нашы рэсурсы і магчымасці дазваляюць перакрыць гэту пляму распаўсюджвання фэйка, то ў прынцыпе гэта праблема вырашальная. Таму трэба змагацца за аўдыторыю і давер людзей", - сказаў Павел Лёгкі.

Як адзначыў галоўны рэдактар расійскай газеты "Комсомольская правда" Уладзімір Сунгоркін, прававыя меры кантролю такой інфармацыі павінны абмяркоўвацца з шырокім прыцягненнем экспертнай супольнасці. "Лічбавізацыя - гэта наша стратэгія, за гэтым будучыня. Усе медыя ідуць у лічбу, і нейкіх альтэрнатыўных варыянтаў ужо не існуе. Сфера настолькі новая і беспрэцэдэнтная, што тут не трэба спяшацца з прыняццем заканадаўчых ініцыятыў", - сказаў ён.

Уладзімір Сунгоркін дадаў, што папяровая прэса будзе існаваць да таго часу, пакуль яна будзе запатрабавана. "Цяпер яе фінансуе чытач, які плаціць за газету, і рэкламадавец. Але газетай цікавіцца больш дарослае насельніцтва, а шырокія масы і моладзь ідуць у інтэрнэт, у больш камфортнае асяроддзе, дзе яны павінны атрымліваць дакладную інфармацыю", - падкрэсліў галоўны рэдактар "Комсомольской правды".

Апублікавана:
Праглядаў:
1 386
Крыніца: